جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳ Friday / 18 October / 2024
×
سودآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به بیش از ۲۰ درصد می رسد
  • کد نوشته: 2094
  • خرداد 9, 1403
  • بدون دیدگاه
  • مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه شرکت سنگ آهن اولین شرکت معدنی است که به صورت حرفه ای نقشه راه تحول دیجیتال را طراحی و تدوین کرده است گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی میزان بهره وری و سودآوری شرکت به بیش از ۲۰ درصد می رسد.

    وی به بازدید کارشناسان چینی شرکت چاینا الکترونیک از شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و افزود: طبق تفاهمنامه ای که بین شرکت سنگ آهن با شرکت چاینا الکترونیک به امضا رسیده کارشناسان این شرکت برای بررسی دقیق و مشاهده فرایندها در شرکت حضور پیدا کردند تا زمینه هوشمندسازی در حوزه کاری معاونت معدنی و تولید را راه اندازی کنند.

    حمیدیان با بیان اینکه شرکت چایناالکترونیک شرکت قوی در حوزه هوشمندسازی است اضافه کرد:این شرکت راهکارهای خوبی در ایجاد امنیت و پایداری بالا، صرفه اقتصادی و پوشش ارتباطی مناسب دارد.

    وی تصریح کرد: نگاه کارشناسان این شرکت چینی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت نگاه مثبتی بوده و به زودی زمینه فعالیت فراهم می شود.

    مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بیان کرد: این شرکت در حوزه هوشمندسازی در ۶۰ کشور دنیا فعالیت های مختلفی انجام داده و قرار است موضوع هوشمندسازی در کل زنجیره عملیات معدنی و تولیدی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را نیز اجرایی کند.

    حمیدیان در ادامه با بیان اینکه هوشمندسازی در شرکت سنگ آهن موجب حذف نیروی انسانی نمی شود گفت: این موضوع فقط به منظور افزایش راندمان کاری، شفاف سازی، بهره وری و سودآوری انجام می گیرد.

    وی افزود: فرصت های کاهش هزینه در نقاط مختلف زنجیره ارزش، مورد بررسی قرار گرفته تا با هوشمندسازی این فرایند بهینه شود و میزان سودآوری را بالا ببرد.

    وی ادامه داد: برای هوشمندسازی نیاز به ارائه پلت فرم ، زیرساخت و امنیت اطلاعات و سایبری است که مشاور هوشمندسازی شرکت تمامی موارد را اجرایی می کند.

    حمیدیان با بیان اینکه امسال یکی از معادن شرکت به طور هوشمند به بهره برداری می رسد گفت: دنیا در حال هوشمند شدن است و ما نیز با مطالعات و بررسی هایی که انجام داده ایم تا ۵ سال آینده در حوزه هوشمندسازی فعال خواهیم بود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *