جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳ Friday / 18 October / 2024
×
رونق معادن سنگ برگ برنده الیگودرز برای کاهش معضل بیکاری است
  • کد نوشته: 2268
  • خرداد 13, 1403
  • بدون دیدگاه
  • استاندار لرستان گفت: رونق معادن سنگ الیگودرز می‌تواند به عاملی برای کاهش معضل بیکاری در این شهرستان تبدیل شود.

    ابوطالب شفقت در جلسه شورای اداری الیگودرز با بیان اینکه این استان بزرگترین منابع را دارد و باید با همدلی این ظرفیت‌ها را به نفع مردم به کار بگیریم اظهار داشت: بازار سنگ الیگودرز باید رونق پیدا کند و سنگ الیگودرز با برند منطقه الیگودرز به بازار عرضه شود.

    وی با اشاره به اینکه معادن غیر فعال باید تعیین تکلیف و به سرعت تعاونی معدن کاران تشکیل شود افزود: در حوزه کشاورزی مشکلی در کشت گلخانه‌ای نداریم.

    استاندار لرستان با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم یادآور شد: دولت ۳۳ ماهه آیت الله رئیسی الگوی مدیریتی حکمرانی اسلامی را شروع کرد و باید با جدیت این مسیر ادامه پیدا کند.

    شفقت تاکید کرد: منطق حکمرانی اسلامی فقط کار برای رضای الهی است و هرچه تلاش کنیم رضایت مردم را در زمینه‌های مختلف جلب کنیم بدون شک خداوند متعال نیز از عملکرد کارگزاران نظام اسلامی راضی و خشنود خواهند شد.

    وی با بیان اینکه الیگودرز شهرستانی با مزیت آبخیزداری است گفت: پذیرفتنی نیست با توجه به میزان مناسب بارندگی مشکل آب و تخصیص آن را داشته باشیم.

    استاندار لرستان با ابراز نگرانی از تعداد بیکاران این شهرستان گفت: باید ادارات مربوطه تلاش کنند مشکل اشتغال این شهرستان برطرف شود.

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *