جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳ Friday / 18 October / 2024
×
ارائه تسهیلات صندوق بیمه معدنی در حمایت از معدنکاران
  • کد نوشته: 2843
  • خرداد 27, 1403
  • بدون دیدگاه
  • موثقی نیاگفت: ارایه تسهیلات صندوق بیمه معدنی ضمن حمایت از معدنکاران، اشتغالزایی و رونق تولید را به همراه خواهد داشت و این صندوق برنامه‌های خود را با هدف تحقق این مهم پیگیری کند.

    نشست کنترل مدیریت صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این صندوق برگزار شد.

    محمدرضا موثقی نیا در در این نشست بیان داشت: حمایت این نهاد از معادن، حوزه های زغال‌سنگ، سنگ تزئینی، فلزی، کانی های صنعتی، مواد طبقه یک و واحدهای کانه آرایی و فرآوری را در بر می گیرد.

    وی گفت: صندوق در بخش بیمه نامه و ضمانتنامه سرمایه‌گذاری اکتشاف نیز خدماتی ارایه می کند که این موضوع در راستای توسعه اکتشافات و از اولویت های ایمیدرو به شمار می رود.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کارکرد اصلی صندوق بیمه معدنی صدور ضمانتنامه است، عنوان کرد: صندوق بیمه باید بر حسب بحث جغرافیا، نوع ماده معدنی، مقیاس معدن راهبردهای مختص به آن را در نظر گرفته و بر اساس شرایط، خدمات ارایه کند.

    موثقی نیا افزود: ارایه تسهیلات صندوق بیمه معدنی ضمن حمایت از معدنکاران، اشتغالزایی و رونق تولید را به همراه خواهد داشت و این صندوق برنامه های خود را با هدف تحقق این مهم پیگیری کند.

    در این نشست مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی طی سخنانی اعلام کرد: ضمانت نامه و بیمه نامه های این صندوق بر حسب نوع معدن به اعتباری و سرمایه گذاری تقسیم می شود که شامل حوزه های اکتشاف، بهره برداری، ماشین آلات حفاری، معدنی و آماده سازی است.

    حسن یونسیان افزود: راهبردهای کلان صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی طبق سند استراتژی در شش بخش دنبال می شود.

    وی تصریح کرد: ارتقای توان مالی و توسعه سبد درآمدی صندوق، تنوع بخشی به سبد محصولات و خدمات، توسعه تعامل و مشارکت با نهادهای مکمل، ارتقای سطح بهره وری سازمانی و بلوغ سیستمی و همچنین ارتقای کیفیت و دسترسی پذیری خدمات، از راهبردهای کلان صندوق محسوب می شود.

    گفتنی است، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با هدف توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و به منظور پوشش بیمه ای متقاضیان و سرمایه گذاران بخش معدن، ارایه خدمات صدور بیمه نامه و ضمانتنامه را دنبال می کند. این صندوق ارایه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها را نیز در برنامه های خود گنجانده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *